Monday, August 16, 2010

American Transfer Paper

Stop the lies! I'll fuck

Here's ANSA news that he did write all the Italian papers ... (look on google: Gilo wall) that eventually the wall in Jerusalem has been removed!
The reality is another that I live and I just BetJala and see with my eyes I can not remain silent in the face of this further "outrageous lie" ...

(AP) - JERUSALEM, Aug 15 - The Israeli Army has started dismantling
the wall of protection against the rocket fire in the neighborhood of Gilo, in Jerusalem
. The military announced in a statement '
the return of calm' in the field, and began removal of the concrete blocks placed
in 2001, after the outbreak of the second Intifada in the fall of 2000. The wall and
'consists of about 800 concrete blocks placed along 600 meters of
perimeter. The news


non è del tutto vera e si devono fare delle aggiunte per amore della verità: nella notizia non si dice che questa barriera di protezione alta 2 metri e costruita accanto alle prime case di Gilo, verrà sostituita con una barriera di 8 metri che verrà costruita direttamente dentro la terra della Parrocchia di BetJala e quindi circa 200 mt più avanti rubando una intera valle e tanti campi di ulivi. In questi giorni i lavori per la costruzione della barriera stanno proseguendo senza sosta e soprattutto senza rispetto di nulla, né degli alberi di ulivi, né dei parchi giochi per i bambini, né degli orti di alcune nostre famiglie. E tutto questo non è giusto e per questo siamo rattristati e proviamo amarezza nel sentire come in Italia siano date queste notizie dalla Terrasanta. Purtroppo la notizia che finalmente anche a Gerusalemme i muri cadono è falsa perché la verità che noi vediamo con i nostri occhi e subiamo sulla nostra pelle è un’altra e questa non vien mai detta. Ci domandiamo il perché?
Chiediamo a tutte le persone che ancora hanno a cuore il bene di tutti, di protestare ed indignarsi con chi continuamente stravolge la realtà... e se riuscite, provate anche a scrivere ai vari giornali chiedendo di venire a vedere la realtà e raccontare la verità!
Chi di voi conosce BetJala sa che questa piccola comunità a vissuto in questi anni con molta dignità il furto continuo di terre, lo strangolamento da parte delle colonie (The same Gilo, it must be said for the sake of truth, is a colony built on the land of BetJala) ... these days are building thousands of homes in a new settlement called Har Gilo on the top of the hill BetJala, have devastated the beautiful Cremisan Hill (famous place for the Salesians and wine ...)... and many other things that nobody ever tells ... but now it's just too much, now it is not acceptable to do the beautiful telling everyone they took from the wall when it is absolutely true ... indeed it is quite the opposite! SHAME!
A hug in the name of my parish priest who can no longer even protest and has asked me to give a voice!

abuna Mario Dogwood

0 comments:

Post a Comment